påsk SKUM*

Av nån anledning skrev jag påskmust på förra inlägget när jag menade påskskum så klart :) Så nu vet nu det! Movin on..senaste veckan har jag inte pallat uppdatera pga det fina vädret och brist på ämnen att skriva om, så nu får ni ett sånt här bullshit inlägg bara för att :p Fick tillbaka tentaresultatet för några dagar sen..vad tror ni det blev? .....*trummvirvel*.....U! Yesss..blev inte godkänd på tentan så nu äre bara att kriga igen i höst. Det sjuka var att det e exakt 50% av alla i min klass som fick U, så jag är inte den enda precis haha :) Bara jag inte får U på omtentan, det e nästan värre :( Kanske hör av mig igen senare ikv, men hare så bra for now bitchez:D HEJDÅÅ:*
Alltid roligt på 9gag :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0