Killar på krogen

Hej igen! Long time no see! :D Har inte varit så sugen på att blogga på senaste tiden, mest för att jag har haft tenta-depressioner, men nu är tentan över, ber till Gud om ett G, och fortsätter med mitt liv:) Det var så länge sedan jag verkligen var ute och festade som på den gamla goda tiden, men igår var jag ute med några vänner på Sliver o då tyckte jag det var sjukt roligt hur killar beter sig, så jag tänkte dra en fucking lista..prepare to read alot :D
  • Killen som inte fattar - nu menar jag när man, som tjej, är i en situation då man bara vill dansa och hoppas på att bli uppraggad av nån snygg kille. Då kommer det alltid fram någon ful kille man inte är intresserad av, man tar sin kompis i handen och flyttar på sig några meter för att undvika killen. Men killen FATTAR INTE vinken, och bara fortsätter springa efter en.
  • Smygaren - av någon anledning kör många killar på krogen den här stilen. Ni vet när ni står mittemot er kompis och dansar, så ser du nån kille som sakta börjar närma sig din kompis bakifrån, och dansar med henne väldigt nära utan att hon vet hur killen ser ut. Asså killar..varför kommer ni alla bakifrån? Vet ni vilka som alltid kommer bakifrån? Olika typer av övergripare: våldtäcktsmän, mördare, kidnappare..varför tror du man skulle bli tänd på att du smyger på mig bakifrån? Om någon skulle tända på det skulle det inte kallas våldtäckt, för då skulle man vara med på det istället!
  • The creeper - det finns två olika typer av creepers, de vid nära avständ och de vid långt avstånd. De vid nära avstånd ställer sig alltid bredvid dig och "dansar" med dig. Han rör knappt på sig och har ett dött ansiktsuttryck. Han säger ingenting heller, han bara står där och gungar lite grann med knäna. Den andra typen är de från längre avstånd, de står och kollar in dig. Men de kollar inte på dig på det där söta flörtiga sättet. Nej! Dessa killar har sett dig och släpper dig for fuck sakes inte med blicken. Och vart du än går för att undvika hans fucking blick så hittar han ändå ett sätt att kolla på dig. Det är som att fucking bli våldtagen med ögonen, så jävla fucking äckligt! Usch! Och han tror du vill ha honom bara för du kollar tillbaka. Killen! Jag vill att du ska fucking sluta stirra på mig!
  • Bögen - Och med bög menar jag inte en homosexuell kille, det har jag ingenting emot alls. Men jag har sett massa killar på fester som går förbi en grupp av skit snygga tjejer för att gå fram till sina killkompisar och dansar fett intimt och bögigt med dem. Det här är mitt största WTF i livet. Asåå..gå fucking fram och dansa med en tjej, inte med din fulla kompis. Jävla åsna!
  • Pappa betalar - dessa killar är oftast stekare eller brats. De ska alltid supa sig fett fulla, bara för att de kan, och sen hoppar runt med sina grabbar på dansgolvet och tror att de äger dansgolvet. Undrar när de kommer inse att ingen (normal) tjej ser på dem och tänker: fan honom vill jag knulla. Måste din pappa betala för att en tjej skulle vilja ha dig också eller?
  • Grabbkväll - Det finns alltid en grupp av killar, de färdas oftast i en grupp av 3 eller 4 och det är alltid max en kille av dem som faktiskt ser bra ut. Dessa killar brukar oftast sitta tillsammans vid ett bord, dricka öl och gå upp och dansa lite ibland. De ser ut att ha det ganska trevligt. Problemet är när man är ett gäng tjejen och man vill gå fram och prata med dem för de ser trevliga ut, så ska man alltid kriga över vem som ska få den söta killen. O när man har bestämt det måste de andra tjejerna sitta där o snacka med killens fula kompisar.
  • Hånglaren - du har aldrig sett den här killens ansikte, för det är alltid nergrävt i en annan tjejs ansikte. Han kom dit med sin flickvän eller ragg, betalar 100 kr för inträde och så sätter dem sig i hörnet och hånglar. Vafan är meningen med det Du kunde stannat hemma och gjort det for free liksom! Och sen när den tjejen han hånglar med går på toaletten eller nåt, så har han redan hittat en ny tjej att hångla med.
  • Utländska studenter - Om man jämför dem här killar med våra metrosexuella svenska killar så ser dem ut som knarkare. De pratar bara engelska men de är tusen gånger roligare att prata med än pappa betalar killar.
  • Metrosexuella killen - Kan man känna igen på hans v-ringade tröja + skjorta, vita converse, den där jävla frisyren där man har kortare på sidorna och längre upptill, you know what I am talking about, och iPhone(ett fucking måste). Väldigt många killar ser ut såhär eftersom det är "inne". Men jag säger kasta dem, jag vill ha en fucking man, ingen jävla prinsessa.


Kommentarer
Postat av: Montana

Hahahaha dör

2012-05-11 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0