30 Maj 2012

Hej igeen! What's up with you guys? :) Jag tänkte bara skriva ett kort snabbt inlägg bara för att, om hur mkt jag saknar sommaren och vill åka till Bosnieeeeeeeeeeeeeen snaaaaart!! Så såg jag den här nya grejen Remby och fastnade ganska lätt i det ;p Förlorade mycket tid som kunde gå åt att plugga istället hahah ;p Remby är nån ny grej där man skapar collage, precis som den ovanför, och som man kan dela på facebook, twitter etc etc och så klart på sin blogg :) Man kan lägga in både bilder och videor vilket är en riktig grym grej :) Och eftersom jag hade Bosnien på tankarna la jag upp två bilder från förra sommaren och förra sommarens favoritlåt som jag inte kunde leva utan <3 Och sen en liten fjortisbild på mig från instagram också men det var bara för utfyllnad, hoppas jag kommer lära mig hur man gör finare collage i framtiden men det har jag inga förhoppningar på ;p Nästa vecka på torsdag har jag gått ut mitt första år av universitetet, jävligt soft känsla! Men jag har fortfarande tentan från kurs tre som jag än inte kan lägga bakom mig pga mitt U -.- (U = IG) Men nu ska jag dra och verkligen försöka börja plugga, ha en bra dag HEJDÅÅ:***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0