sovmorgon är livet

Vafan, försöker ta en söt bild så ni stackars folk som läser min skitblogg har nåt att kolla på iaf :D Men alla bilder slutar med att jag gör fula grimaser hahah. Top model Sverige here I come! Sitter just nu i mitt rum o chillar, lyssnar på gamla Backstreet boys låtar, Tell my whyyy I never wanna hear you sayyy..I want it that waaaay! Uff dem e grymma :p Igår hade jag ju hjärt och lungräddning i skolan. Hoppas ingen får hjärtstop i närheten av mig säger jag bara. Jag kommer inte kunna hjälpa dig för jag suugeeer. Jag tryckte så hårt på den där stackars dockan också att jag fick blåsor på händerna. FAIL! Men nu måste jag dra till stan, sen ska jag köpa en present till morsan som fyller 50 imorn :D HEJDÅ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0