31 Mars 2012

Hej igen!! Har varit ganska upptagen denna veckan med plugg bla men jag har också varit o sökt jobb. Hart gått helt okej, hoppas nån ringer upp mig för en intervju haha. Annars får jag väll bara ta ett telefonjobb.... eller bli prostituerad. Vad som är bäst :) Hahaha skoja bara. Nästa vecka o veckan därpå blir det VFU (för alla er som inte studerar på hälso universitetet, VFU = praktik) Blir praktik på Handmottagningen i Motala och jag ser verkligen fram emot det. Men ser ej fram emot att behöva vakna extra tidigt på mornarna för att sitta på bussen i 1,5 timma. Just nu äter jag godis som mamma egentligen köpte till påsk, men aja. Finns det framme kan inget stoppa mig tyvärr. Nu får ni gå o ha en trevlig kväll! Hejdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0