Studentminnen ;)

Idag tar 93:orna studenten, ska bli så himla kul o gå o se på Berzans student det här året o gratta alla som jag känner haha :) Jag lovar att jag kommer glömma alla nallar hemma så ingen kommer få nån haha..får mig bara att sakna min student:( Vill ta studenten igen..ska nog sätta på mig mössan o studentklänning o bara stå i bakgrunden lite utan att synas;) fucka uuuur! Hhhahah nee jag skoja XDXD Fan våran student var så jävla kunglig, vårt flak var det bästa av allas på hela Berzan, ingen kunde höra sin egen musik från sitt eget flak pga vår musik ;p Ufff så jävla mäktigt. Oså hade vi grym tur med vädret också..två år innan oss hade det regnat på varje student, på vår student var det bara soligt och skönt..och idag ser det ut att bli lite molning med regnskurar senare på kvällen wow vilken meterolog jag är.. okej enough snacka skit :) Nu ska jag dra o fixa mig lite och försöka komma ihåg studentnallarna ;p Hejdåå:**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0