Snart dags för Balkan!!

Tjena!! Sitter just nu och kollar på Australias Next Top Model maraton på tv3. Har packat ända sedan jag har vaknat men är så klart inte klar än, hoppas det här året blir det första då jag inte glömmer något som mina linser, glasögon eller tandborste (glömmer alltid!). Men imorgon bär det av :D Längtar så jävla mkt till Dvorovi och Bijeljina (min by och stad), värmen och speciellt folket Kommer tillbaka till Sverige i slutet av augusti, precis innan utbildningen fortsätter :) Blir min längsta semester någonsin :p Kommer så klart sakna Sverige också...men bara lite grann :D
Hejdåå :**


Kommentarer
Postat av: Selma

sv: hahahah jaa drogo är ju mysigaste killen men dvärgen e klockren, han är nog min favorit hahah!

Oh hade det så himla kul i balkan!!

Svar: jaa jag vet han är den enda som jag gillar av familjen Lannister, fett skön kille :p
Vladica Micanovic

2012-06-17 @ 01:40:14
URL: http://buckys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0