Pardon the swag

Hahah ursäkta titeln, kan ej komma på nåt bättre så baxar lite mobbade citat ;p Sitter här framför datorn o väntar på att det blir tid att dra till busshållsplatsen, bara för att jag fixade mig för tidigt..ska träffa Hannah o Prantner i stan, får se vad vi hittar på:) Har blivit irriterad på min hårfärg, liksom jag köpte permanent hårfärg, och jag fattar liksom att röda pigment inte är det bästa i världen, men vafan trodde det skulle hålla längre än 3 tvättar iaf ;s så jävla sjukt! Får väll göra om det då..så jävla segt för jag verkligen gillade resultatet:(
Snart är jag också klar med första året på arbetsterapeutsprogrammet:) Har bara 4 arbetsdagar kvar, ett seminarium, två saker som jag ändras och sen är jag friiiiiiiiiiii fram till september :) Fucka uuuuuuuuuuur!! Hahahah skojjaa..ska bara sova länge på morgnarna ingenting annat hahah :) Man är bara ung en gång..;p ahahahha inget liv x1000
Hejdååå :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0