När juggar har gäster

Inte så bra att studera på universitetet när ens motto i livet är Varför göra det idag när jag kan sova och äta chips och skjuta upp det till sista sekund istället? Så jävla typiskt att jag har fyra uppgifter jag måste göra till imorgon, som jag såklart skjuter upp till idag eftersom varför ska jag göra det nu när jag kan göra det sen? Jag kunde gjort det igår..igår var det regnit och äckligt väder, hade hela dagen på mig, men neejjj jag gör det IDAG istället..när det e är fett fint väder. Ibland är jag så trög..
Men till mitt försvar så skulle jag faktiskt också fira min kompisar födelsedag igår, samtidigt som vi hade gäster och ja o syrran kunde inte lämna barnen ensamma med alla vuxna. Alla blattar, spc juggar, vet vad jag snackar om. I vår värld får barnen ingen fucking respekt..när vi har gäster lagar mina föräldrar den bästa maten, fixar alla möjliga kött från hela världen, den bästa osten, dem bästa kakorna och serverar på bordet. Men får man röra nåt eller? Neejj!! Man får knappt kolla på maten för det är till gästerna så klart. När jag var liten fick jag inte ens gå i rummet där alla vuxna var, blev typ instängd i sovrummet o var tvungen att sitta där inne o kolla på tv tillsammans med resten av barnen! Mat fick man när alla hade gått, vilket oftast är väldigt sent och om man hade tur hade man inte somnat på mattan i sitt sovrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0