God morgon ;**

Hejj och god morgon sötisar! Försökte precis ta en söt morgon bild på mig själv så ni kan se hur fin jag är, men så klart så failar alla bilder haha ;p Life of the ugly bitch..hahah skojja :p Sitter här i köket och degar mig just nu, ska ta bussen om 20 minuter o kmr sitta i skolan heeelaaa dageeen! Tur att det e dåligt väder iaf för då kan man komma igång med plugget i alla fall. Men från och med fredag får det faktiskt ta o bli fint väder för i helvete. Dosta vise ovog sranje är det inte juni eller?? Har alla haft en bra helg? Jag minns knappt vad jag har gjort, inte för att jag festar så hårt att jag inte minns vad jag gör, utan bara för att jag har ett fucking dåligt minne över huvudtaget. Men i fredags var jag på Ågatan med Hannah och Jessica, det minns jag iaf :) Vladica goes senil...Okej nu har jag nog babblat klart..ska dra snart HEJDÅ :**
Det bästa från Innapropriate timing Bill, hahaha 9gag vad gör du med mig egentligen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0