6 Juni 2012

Random bild från google ;)
Hade nästan hellt glömt bort, men idag är det ju Sveriges nationaldag :) Ingen dag jag tidigare har brytt mig om, mer än att det är en röd dag och man får en dag ledigt från skolan :p Hur firar man ens nationaldagen?? Men nu sitter jag o kollar på nationaldagsfirandet på Skansen och det är så fint för imorse så bjöd de in massa nya svenska medborgare för att fira dem. Så himla kul att se att det fortfarande finns folk som tycker det är bra med lite invandrare här i Sverige, känner mig så speciell då *tårögd* nee skoja bara haha! Men det är kul att se ändå för allt det här med SD-töntarna som håller på så finns det ändå kul att se:)
Så grattis Sverige på er nationaldag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0