2 dagar kvar!!

Tjena mittbena! What's up:) Har precis ätit frukost och sitter o kollar lite halvt på tv, funderar på att ladda ner nån film men vet inte vilken än.  Har laddat ner hela andra säsongen av Game of Thrones som jag tänker kolla på under regniga dagar i Bosnien :) Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi ska åka, känner mig inte så himla pepp inför det eftersom att sitta i en bil i 24 timmar, bråka konstant med familjen om massa skit är inget jag precis ser fram emot. Önskar man kunde teleportera sig till Bosnien!! 

Igår var jag också på bio med en kompis och såg Snow white and the Huntsman :) Den var ganska bra faktiskt och jag gillade att det inte var så himla mkt romantik i den, och versionen av sagan var ganska intressant. Så den skulle jag rekomendera :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0