11 Juni 2012

Hej igen!! Har varit borta i några dagar pga sjukdom men idag mår jag lite bättre, så jag bestämde mig för att gå ner till arbetsförmedlingen för att skriva in mig (som man ska efter att terminen har slutat). Väntade så klart i två timmar och när det äntligen blir min tur säger dem att jag inte behöver skriva in mig eftersom jag är studerande..så jag bara gick därifrån. Det var ju skit kul.. -.-
Sen gick jag också in till stan för att shoppa lite presenter till mina vänner som jag o syrran ska hälsa på i Bosnien. Och jag hittade ett par jääääätte söta solglasögon till bäbisar som jag köpte till min kompis 7-månader gamla son :) Dem är pytte pytte små, ljusblåa o skit söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0