Fre den 13 Jan 2012 - Srpska nova godina

Hejsaaaan, nu äre 7 timmar kvar innan jag lämnar svensk mark och åker till Bosnieeen :) And I can't wait!! Vafan ska jag göra i sju timmar ens?

Så kul att många läste mitt "hur det är att vara jugge" inlägg och sa att dem dog av garv. Haha, trodde faktiskt ingen skulle ens orka läsa det för det var så långt. Men kul att ni gillade den ;) Får komma på fler roliga saker att skriva om och inte bara om mitt tråkiga liv :) Skulle vara kul o få förslag för jag suger på att hitta på saker haha. Men jag får ta itu med det när jag kmr hem från Bosnien. Jag kommer vara borta i 10 dagar så det blir nog inga inlägg under den tiden, så ni får försöka att inte dö utan mig! Haha skojjaa :)

Idag firar man också serbisk nyår, så den här dagen är som den 31 dec i resten av världen :D Men vi firar ju såklart nyår två ggr då :)

Hahah den här bilden dödar mig :P Ha en bra vecka people!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0