9 Jan 2012

Hejsan, idag äre dagen för tentan då. Det gick inte så himla bra faktiskt, men vi får väll hoppas på det bästa. Kan göra omtenta i februari ändå så det e väll lungt. Under tentan satt jag bara o tänkte på att jag åker till Bosnien på fredag, fan längtaar sönder mig:p pallar inte göra massa uppgifter den här veckan vill bara åka! På tåget hem idag tänkte jag på den där videon med den lilla killen som säger Blood as roligt! Jag började asgarva mitt på tåget och det värsta var att jag var helt ensam, så jag såg ut som ett psykfall som bara sitter o garvar för inget på pendeln. Men aja..nu ska jag glömma mina tenta bekymmer med att kolla på nya avsnitt av big bang theory och family guy :) Hejdåå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0