4 Jan 2012

Shit det e verkligen 2012 nu. Bara 12 månader kvar i livet, längtar ni eller? Det är den 21 december 2012 som världen planerar att gå under. Lika bra att skriva ner det i almanackan. Haha skojja.. tror inte ens på det där faktiskt. Men det kmr säkert vara nån sjyst fest då som man får dra på. Fan festa för att dö haha :p Fan idag var inte en av mina mest intelligenta dagar, sa många konstiga o cp saker..och många cp tankar hade jag också.

Ni vet hur i vanliga bloggar så har tjejer typ Hiss och Diss. Jag har ocksåm det fast jag bara dissar saker ist. Svårt att hitta något att hissa i mitt liv. Idag äre flera saker jag e irriterad på som jag vill dela med mig i bloggen. Nummer ett: dörrarna på universitetet. Vart du än ska altså..genom varenda jävla dörr så måste du dra ditt jävla liu kort o slå in en kod. Blir så himla trött på det, spc när man är stressad till nån föreläsning eller nåt. En annan sak är folk som lägger upp bilder på bakelser och fett god mat de har lagat på facebook. Det är irriterande för att 1: jag blir fett sugen och hungrig.. 2: Jag kan ej laga mat eller baka. Så hur ska jag kunna få den maten som du precis har tagit kort på? Noo it just pisses me off. En annan sak på facebook är par med gemensamma facebook-konton. Det räcker med det som förklaring, ni vet vad jag menar. mobbaaaaaaat. Inte för att jag inte är mobbad men..aaa ni vet, det är irriterande :p

Men nu ska jag dra, Hejdå ha det så bra :) njut av en "snygg" cambild på mig så länge :p

Smile with your eyes? Top model here I come!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0