31 Jan 2012

Hej mina vänner! Har inte skrivit på några dagar men ser att det är några som fortfarande är kvar och läser även om jag inte skriver något..:D Tyvärr är mitt liv lika intressant som en daggamasks just nu. Samo kuca skola, skola kuca! I söndags var det en stolt dag för alla serber i världen. 2 guld och en silver är inte så jävla dåligt asså :D Självklart skulle det vara bättre om vi vann handbollsfinalen men jbg, vi spelade bra, gjorde vårt bästa, stanic var kung som vanligt men jbg man kan inte ha allt. Sorry jag hade något att skriva men min mamma kom in i rummet och snacka och jag glömde bort allting. Dt får räcka med det istället haha :D Hejdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0