27 Jan 2012

Asså egentligen pallar jag inte blogga, har varit så seg den här veckan..ali za vasu dusu cu nesto malo da napisem :D Jbt idag spelar Serbien mot Kroatien i Handboll EM. Kommer bli så jääävla spännande match för båda lagen är grymma, plus pressen för det är semifinal och att de två länderna typ hatar varandra. Förutom på eurovision song contest..då älskar vi alla varandra. 12 points goes to...Serbia from bosnia and croatia <3<3<3<3<3. Då äre mkt kärlek vettu, men när det kmr till sport skulle dem ta sina liv för att spöa varandra. Okej överdrift men iaf.. Måste förbereda mig för att min fb kommer bli sönderbombad under den timmen. Senare drar jag ut med Ajla på stan och chillar lite, om jag inte somnar på Ågatan också jbt..
Här har ni en "söt" bild för jag tkr ett inlägg med bara text ser lite tråkigt ut. HA EN BRA FREDAG LJUDI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0