vet du att det är fredag idag?

nae? okej men då är jag glad att informera dig. - Facebook logic

Har inte orkat skriva på ett tag pga inga riktiga ursäkter, lathet bara :) Visste inte riktigt vad jag skulle skriva om, men nu har jag saknat det så ska skriva lite skit. Jag kan ju börja med att anta att du bryr dig om vad jag gör om dagarna, o berätta att jag träffade Hannah, Sandra o deras vän Hasse idag. Vi satt och fika på Lind's..stavas det så? I don't know (a) anyway..har inte träffat dem sedan oktober eller november så det var kul att träffas :D Kom hem kollade på Jersey Shore och åt en massa ostbågar Senare ikv ska jag nog dra ut med Eminem o försöka ha lika kul som vi hade igår :D BTW vafan har hänt med musiken dessa dagar? Fan jag låter ju som en jävla gammal 70 årig kärring nu men när JAG VAR YNGRE så var musiken mkt bättre. Fan hatar den här jävla Justin Bieber, Nicky Minaj, Rihanna skiten. Var fan tog Missy Elliot vägen egentligen? Det var fan riktig rap o hiphop :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0