28 Feb 2012

Hejj what's up? :) Sitter här vid datorn o ser på nyaste avsnittet av How I Met Your Mother..för alla er som också kollar, o jag tror nog ni är många. Jag tror att det är Barneys halvsyster som är deras mamma. There..jag förstörde allt för dig. Om jag har fel ska jag äta en godispåse full med lakrits:p Annars då, hade 3 timmars hål vilket spenderades på shopping i Norrköping:) Längtar till nästa måndag då nyaste avsnittet av Once upon a time kommer ut, riktigt bra serie. Om du inte har sett än, kolla! Tusen ggr bättre än Vampire Diaries -.- jebo vas to:p Sen träffade jag Emina o Ajla i lkpg o vi tog en cola på Yngves. Jag svär Yngves kommer inte ha någon cola kvar efter oss tre, varje dag 25 glas cola var. Hahah inget liv :p Hejdå hörs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0