15 Feb 2012

Hejsan, hur mår ni :D Fuck vad jag mår dåligt asså. Förkyld, ont i halsen och har ont i huvudet. Ändå tog jag mig upp ur sängen idag kl 7 för att åka till Norrköping o gå på föreläsning. När jag kom till universitetet visade det sig att föreläsningen va inställd o jag fick åka direkt hem. FML.. vill bara vila men måste plugga lite om stroke och musklerna i överkroppen. Did I tell you about min fantastiska lördagkväll eller? :D Don't think soo.. Hela kvällen va helt okej men att missa sista tåget hem va nog den mest underbara delen på hela kvällen. Plus att jag va helt själv! Sprang från Trappan till resecentrum på ca 10 min i 11 cm klackskor, hade så ont att jag till och med övervägde att ta av mig skorna och springa barfota i fucking snön. Precis när jag kom till resecentrum ser jag tåget åka iväg mitt framför mig..Assååå åhhhh jag kan aldrig ha nån jävla tur asså! Chansade på att ringa pappa o som tur va va han fortfarande vaken (y). Väntade ensam på resecentrum i 40 min kl 2 på natten. Yayyyyy mitt liv! :D Som tur va kom en trevlig taxi chaufför fram o pratade lite med mig så tiden gick förbi fortare.
Sammanfattningvis va det ju skit kul att missa tåget o stå där ensam i snön plus att jag vaknade nästa dag o var skit förkyld med världens värsta huvudvärk..

Anyway, här är en bild från Trappan..första vimmelbilden där jag inte ser ut som en droglangare på..nästan iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0