10 facts about me

Tycker så himla synd om er som läser för jag har verkligen ingen inspiration till att skriva, så jag blev lite inspirerad till att skriva 10 "intressanta" faktan om mig (svenska 2.se) som jag såg att en annan bloggerska gjorde. Tyckte det var kul att läsa och tänkte se om jag kunde hitta någon kul fakta om mig själv.
  1. Jag är kungen av att minnas onödig fakta och kunskap. Fråga mig vad som helst om Harry Potter, jag utmanar dig. Jag kan allt! Fråga mig hur en reklam går så kommer jag kunna den utantill. Men när det kommer till saker jag bör minnas, som matte, svenska och allt skit i skolan. Då skulle jag inte kunna komma ihåg det för att rädda mitt eget liv ens. 

  2. Det förstå språket jag pratade var engelska. Jag bor i Sverige och mina föräldrar pratar serbiska..men jag pratade engelska först och främst. Asså jag bullshittar inte, dt finns video bevis på det här. Jag pratar bara engelska och ingen svenska eller serbiska när jag var barn. "Let's go!" och "Watcha talking about?" hörde man oftast från mig. Jag antar att jag kollade mycket på Cartoon Network och Fox Kid när jag var liten, vilken resulterade i att bara pratar som dem :p 

  3. Jag älskar älskar älskar klackskor. Vilket suger för jag är typ 180 cm lång! Asså åhhhhh! Jag ser ju ut som en jävla flaggstång, men jag älskar ändå klackskor! 

  4. Jag tycker inte om tårta eller bakelser. Jag är inte så himla sötsugen tjej och jag är väldigt kräsen när det kommer till kolaci och sånt. Dt enda som funkar är typ semlor och sånt, men inte för mkt för då mår jag illa av grädden. Ska jag äta tårta måste det vara en frukttårta med banankräm i, och då äter jag bara det haha :D Jag är mer för salt än för socker och jag äääääälskar chips och salta kex!! Varje dag under HEL-kursen hade jag med mig ett paket Tuc till skolan. När jag kom hem åt jag ett till paket Tuc <3 Så jävla gott! 

  5. Jag har universums äckligaste sångröst. Asså jag kan inte beskriva skräcken av att höra mig sjunga.
  6. Jag hatar när folk inte fattar skämt och att man bara driver med dem. Y u so sensitive bitch!? Jag gillar att skoja med folk oså, och hatar verkligen folk som är fucking känsliga för varje liten sak man säger till dem. Build a bridge and get over it!!
  7. Det är helt omöjligt för mig att poppa popcorn utan att bränna dem. Jag lovar att jag bränner dem exakt varje gång, och min syster visade mig hur hon gör för hon bränner dem aldrig. Och när jag gör exakt likadant som hon, så bränns dem på något mirakulöst sätt ändå!! Asså wtf!?
  8. Mitt drömresemål är Moskva, Ryssland :D Jag vet inte varför just dit, men jag vill fan åka dit och jag måste göra det innan jag dör :p
  9. Jag gillar inte att lyssna på Spotify för då kan folk på Facebook se vad jag lyssnar på hela tiden och dem skulle tro att jag var dum i huvudet om de såg :p Plus att jag inte vet hur man stänger av den skiten!
  10. Jag har fotfobi. Jag hatar allt som har med fötter och SPECIELLT tår att göra! Jag hatar att se andras fötter och jag hatar att se mina egna och hatar när andra kollar på dem..därför har jag oftast strumpor på mig. Jag tar med mig strumpor överallt så jag kan ta på mig hemma hos folk om jag är barfota i skorna, bara för att jag inte vill jag själv och alla andra ska kolla på dem. Jag undviker till och med att gå till simhallen för alla är barfota där.

Alla ni som också bloggar på blogg.se vet ju att dem lägger upp bilder från andras bloggar här vid sidan om när man skriver ett jävla inlägg. Vilken ironi att det är just en bild på nån tjejs jävla äckliga fötter!!

Kommentarer
Postat av: Selma

hahahahah ang. spotify, klicka bara där det står ditt namn längst upp åt höger och sen på private session - klart!

2012-02-11 @ 00:25:23
URL: http://buckys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0