@ home again

Heejj igen!! Nu är jag hemma igen efter 2 månader i gamla hemlandet:) Mina föräldrar tog med sig 2 ton mat och sprit och cigaretter från balkan som jugge-föräldrar alltid gör: standard. Jag vill säga att jag har gjort jätte mkt i sommar, men jag har mest solat, badat och gått ut på kvällarna med vänner..eller joo..har ju varit på lite koncerter också, bland annat Aca Lukas och Sasa Matic (juggar will get it) och sen lite random utgångar här och där. Under en helg var vi också i Belgrad, jätte fin stad, men man blir ju fan rånad så fort dem ser att du är turist. Jbm li vam majku.. Om du åker till Belgrad nån gång, vad du än gör..åk inte Taxi! Jag ville gråta hur dyrt det var asså! Vad ska jag säga mer? Vi shoppade, gick ut på splavovi(krogar på floden), rökte vattenpipa och tog kort som största turisterna. Vad har jag gjort mer? ...juste..! Firade min 20-års dag iår den 2:dra augusti hemma med några vänner :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0