back to school

Hellooo and good morning :) Sommarlovet är nu long gone och jag är tillbaka till Sverige igen, fryser ihjääl btw! När jag åkte var det 40 grader, här är det typ 8 bjednih grader..so depress! Igår hade jag upprop vilket betyder att jag nu börjar andra året på utbildningen, har bara nån tenta kvar som jag måste klara från förra terminen, då är hela första året avklarat:D Omg ett år gick så himla fort, det här året kmr också gå fort..oså nästa efter det...å då blir jag arbetsterapeeeut :D Måste komma igen med bloggandet också, det har stått stilla så länge så det är svårt att komma igång o veta vad man ska skriva om :p But I will tryy ;) försöker också hitta några bloggar att läsa men det kanske inte är populärt att blogga längre, vad vet jag? Hittar inga bra iaf..

Men nu äre dags att dra till Norrköping för föreläsnings-timeee sen komma hem o sovaa och kolla på nya avsnitt av Pretty Little Liars!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0