Vill tillbaka till Rom!!

Idag var det ett år sen jag kom hem från Rom, eller jag tror det iaf. Saknar det så himla mycket. Även om jag o hela min klass + mina lärare tyckte synd om mig för mina fötter dödade mig. Några var till och med skit snälla o bar mig några meter :) Kanske för att jag började gråta, vem vet ;p? Hhaha skoja. Men jag bluffade inte jag hade verkligen skit ont. Men nu ska vi inte fokusera på det dåliga. Hade jätte kul varenda sekund i Rom:)

Jätte "fin" bild på mig på nån restaurang i Gamla stan i Rom. Gamla stan är området vid Tibern nära St Peterskyrkan där de riktiga romarna bor. I resten av Rom springer det bara runt en massa turister :p Här var det lungt och fridfullt men också väldigt trångt. Påminde mig lite om alla fattiga städer i Bosnien, oså saknade jag mitt land igen :D Haha! Men det var den kvällen jag och Hanna inte visste hur vi skulle komma hem. Vi var helt lost i Rom och stod och väntade på en buss i 40 min innan vi fattade att den inte skulle komma alls. Sen hittade vi till slut en väg hem innan vi blev mördade och kastade ner i Tibern.
Här är jag vid Tibern då :) Önskar jag kunde fixat mig lite så jag kunde se fin ut på mina bilder. Men tyvärr så var vi tvungen att gå upp 7 (eller kl 9 minns ej) och jag ville hellre sova till sista sekunden ist för att gå o bli fin. Men aja. Alla kan ju inte vara fina :) En annan gång kanske :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0