Saker man gör om man har blatte-föräldrar

Du behöver: en burk vegeta och ett finger
Steg ett: Slicka på ditt finger
Steg två: Doppa ner det i vegetaburken
Steg tre: Slicka på ditt finger igen
Repetera
Jag måste fråga någon svensk om de vet vad Vegeta är för något. Eller ifall de ens har sett nån sånn här burk i sitt liv förut. Kan tänka mig att när en svensk kryddar sin mat så lägger ni lite salt, peppar och lite dragon/timjan/vitpeppar/jag vet inte vad för jag kryddar aldrig med sånt. Mina föräldrar kryddar med salt, peppar och VEGETA! Jag lovar dem har vegeta i allt. skulle inte förvåna mig om det var vegeta i mina pannkakor. Om de va på en öde ö och bara fick ta med sig EN sak, så skulle dem ta med sig vegeta! Det gör inget för de e så saltigt och gott :D:D Mmmmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0