Motala Lasarett

Idag började min praktik på Motala Lasarett där jag ska vara i två veckor framöver på Handmottagningen. Ser fram emot praktiken men var mest nervös över de andra som jobbar där, ifall det är trevliga osådär :) Men dem är bäst:) Idag var det lite segt eftersom ingen patient som var inbokad dök upp. Min handledare hade bokat in tre patienter på förmiddagen och ingen av dem kom. På eftermiddagen kom inte någon heller. Asså vad är det för fel på folk egentligen? Hur kan 5 pers glömma bort tiden? Herreeguuud. Så det blev att luffa runt på avdelningen för mig. Höll nästan på att lägga mig ner o sova i väntrummet. Men vafan kommer dem tro om mig egentligen hahaha XD Imorn hoppas jag att folk kommer ihåg sin jävla tid och dyker upp! Nu ska jag äta cevapi och se på nytt avsnitt av Once upon a time! Har ni inte sett innan så ska ni kolla! HEJDÅÅ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0