Långfredag 2012

Hej snygging! Vad händer? Jag själv sitter och kollar på skit gamla avsnitt av 7th Heaven. Har aldrig varit riktigt inne i den serien men det funkar såhär på förmiddagarna när man inte har något bättre för sig. I veckan har jag som sagt haft praktik i Motala. Det har varit skit kul att träffa patienter och luncha med jobbarkompisar, känner mig som en riktig arbetsterapeut:) Men nu har jag skön och lång påskhelg, fredag till måndag:) Det ska firas med att sova länge på morgarna och äta mycket chips :) Men jag måste börja plugga inför tentan också som kommer om 4 veckor. Får jag U den här gången kommer min semester bli kortare för omtentan är den 14 augusti. Så jävla segt om jag failar. Min syster kommer mörda mig! Saknar sommaren och Bosnien så himla mkt nu, vill bara att det ska bli lov så jag kan spendera hela dagen med att sola och bada och spela volleyboll :D Vill vara sådär sexigt brun igen :)
Jag i somras, dricker cola på krogen som vanligt :D Hhaha!:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0