GOD MORGON!


God morgon kära vänner, hur har ni det? Det är bara bra här:) Igår var jag på 18års fest hemma hos Edina och hade det jätte trevligt. Bilder kommer kanske sen, om jag pallar :p Asså jag är 19 år gammal, jag borde orka festa hela natten lång och dance my ass off. Men jag blev sjukt trött innan midnatt vilket är konstigt. Brukar bli trött runt 2-3 på krogen. Men jag är kanske gammal i själen:p Och jag fattar inte hur jag kan vakna så jävla tidigt dagen efter..asså vanliga människor sover längre när de har varit uppe typ till 4 på natten. Men jag sover alltid till klockan 7-8 och är super pigg. Nåt är fel på mig! Men iaf..ointressant inlägg is now over. Nu ska jag se på Malcolm in the middle, sen får jag se vad jag hittar på idag:) Ajuste, nu ska jag vara såhär lite mobbad o säga följ mig på Instagram @vladicamic och på twitter om ni använder det, men där uppdaterar jag nästan aldrig @vmicanovic . HEJDÅÅ :**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0