Fuck facebook timeline!

Heej! Känns som evigheter sen jag uppdaterade här. Men nu kommer lite skittext :) Igår såg jag att jag fick facebook-timeline. Fett coolt för vissa....fett fult för mig! Jag brukar inte tänka så mycket när fb ändrar design 24/7. Alla bara klagar och skapar grupper "bring the old facebook back" men efter 2 dagar så har dem glömt hur den gamla facebook ser ut. Inte ens jag kommer ihåg hur fb såg ut när jag precis blev medlem, men jag minns att gilla knappen inte fanns iaf :p Men jag tkr iaf att tidslinjen e så ful, fast jag kmr nog säkert glömma bort det imorgon. Facebook e inte mitt liv jebote. Men man kan ju ändå ha en fin o rolig cover, så jag hittade några på internet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0