Dansa Pausa

Ufff knarkar denna låt, så himla skön den är :D Försöker plugga just nu men kan inte, musiken gör mig för glad och jag bara dansar istället :D Idag har jag varit värsta hemmafrun, gjorde en god potatis och sockerärts sallad som jag åt med rökt lax, och efter det gjorde jag äppel och kanel muffins. Vem sa att jag inte kan laga mat?? :P (Alla) Tog inte bilder för planerade inte blogginlägg, men vad gör man inte för att slippa plugga :p Jo man skriver ett onödigt blogginlägg:) Undrar om "jag brände mitt finger på spisen" gills som en ursäkt för att inte ha gjort sin läxa..för jag brände det faktiskt rätt ordentligt. Har faktiskt ont när jag skriver :(:(:( Juste har glömt säga en sak, funderar kanske på att flytta utbildning till Jönköping. De har ju AT-programmet där, fast det ser inte exakt likadant ut så jag vet inte riktigt hur det ska gå till. Har mejlat och frågat om de e möjligt men inte fått ett svar än:/ Hoppas!! Hejdååå now :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0