Dagens outfit

Lol driver med er, palla dagens outfit och att ta 300 kort på en vitsippa som man har redigerat i 2 timmar var. Tycker sånna bloggar e så fucking tråkiga, ändå är det dem som får mest uppmärksamhet. Hellre läser jag något roligt än att kolla 17 bilder på en kjol nån har köpt på gina tricot. Skulle inte förvåna mig om de gjorde ett helt inlägg om att man har köpt tamponger. Men nu känns det som att det blev lite sidospår här haha :D I mitt intressanta liv då: andra veckan av praktiken har börjat. Trivs fortfarande jätte bra, bara inte så kul att jag gäspar 24/7 när patienterna sitter där o snackar om sina problem. Men jebote jag e fan trött vad fan ska jag göra? Måste upp kl 5 bara för att vara där kl 8. I helgen var jag ju som sagt i Nkpg på koncert :) Skit kul verkligen! Även om Mile Kitic kunde sjunga lite mer moderna låtar ist för massa balader; skulle vara jätte bra(y)! Hmmm..mer då? Bara twisterall på lördag också :D Är det en fördel att vara lång när man spelar twister? Hoppas det! Ali jag e världens klumpigaste också, kommer dra ner mitt lag i skiten XD HAJDE CAO FOLKET :D :**
Nåt man behöver efter 8 timmars praktik, om man e trött på allt Rihanna o Lady Gaga skit så klart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0