25 april 2012

Hejsan sötisar! Igår hade jag båda en bra och en dålig dag. Först tappade jag mitt pendelkort på spåret när tåget precis stod där, det är som att min hjärna jobbar emot mig. För jag höll i kortet och tänkte: asså tänk om jag tappar kortet ner på spåret nu? fan vladica tappa inte kortet för i helvete! o i samma sekund så tappade jag kortet ner på spåret. Fett trööög! Igår var jag också på Proxytel, hade informationsmöte och sånt, bokade in mitt första pass idag, så ska lära mig lite hur man jobbar där och så. Får se sen om jag fortsätter:) Just nu försöker jag laga mat, pasta med lax och typ citron och dill. Går inte alls bra, det är meningen att såsen ska vara såsig men den e vara vattnig. Oså brändes löken också. Asså guuuud sämst, det ryker i hela köket också, snart kommer brandkåren säkert hahah. Aja nu ska jag dra o försöka rädda min jävla mat, sen ska jag dra till stan med Hugo. Hörde att det var sån där 50% rea på BikBok igen, perfekt för idag kom csn :D får se om jag kan övertala Hugo att hänga med mig :D Ajja nu drar jag ha det så bra!! :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Känns grymt lockande med middag hos dig på fredag asså

2012-04-25 @ 22:10:02
Postat av: vladica

hahaha hannah oroa dig inte, om allt går åt helvete fixar nog morsan det :D

2012-04-26 @ 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0