20 april 2012

God morgon på er! Nu är det äntligen fredag..och istället för att sova hela dagen som jag vanligtvis brukar göra på fredagar, eftersom jag inte har några lektioner då (livet, i know) så måste jag gå upp tidigt och bege mig till stadsbiblioteket för att ha möte med min seminarium grupp, om ett seminarium som är det onödigaste i livet. De borde fatta att vi faktiskt har tenta om två veckor och att vi helst koncenterar oss på det..men NEEEEEJ! Varsågod ett jävla seminarium, fuckers! Kom på nu att jag inte ens har läst artikeln som vi har baserat vårt seminarium på. Gör det sen när jag kommer hem, jag lovar! :D Men i alla fall, om jag inte dör av tristess idag ska jag dra iväg på födelsedagsmiddag hos Edina som fyllde 18 år igår :D Men ha det så bra så länge:)
Sitter på min systers dator som är full med sexiga bilder på Shia Labeouf..ufffffffff!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0