sunday booring sunday

HEJJ alla! :D Just nu har jag kommit hem från Rimforsa och kände mig lite sugen att blogga. Sitter just nu o kollar lite halvt på Spy Kids och lyssnar på musik.  Men igår var jag på middag på Hannah i Rimforsa. Det var jätte trevligt att träffa alla tjejer efter sommaren :) Bilder kommer senare..skoja bara..tar aldrig kort så ni får inte se nånting..HA! ;D Ahh oså var jag hos en kompis på hemmafest i fredags, det var också jätte kul..inga bilder därifrån heller hehe :D Har haft en ganska soft helg..idag ska jag plugga eftersom söndag=plugg...men de  einte så mkt ändå så de e lugnt :p Imorgon hade jag tänkt börja springa (first time of my life yay)...får väll se hur det går då..kanske dör utav håll (det gör jag säkert) ..har köpt nya löpartights och sport bh för att peppa mig sj och göra mig mer motiverad. får se hur längde jag pallar jebote ;p


Hej jag heter vlaadica och jag leker söt i cam. Hejdåå gå och skaffa dig ett liv jebote..jag ska också försöka ;p


Kommentarer
Postat av: Ngan

"tar aldrig kort så ni får inte se nånting..HA!" HAHAH

2011-09-19 @ 12:02:00
URL: http://ngans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0