new yorker ;D


hur orkar jag ens..??

hellooww igen..mitt tredje inlägg för dagen, fan jag har inget liv asså. Aja det är inget nytt iaf. Ska vi snacka om nått nytt ist? Jag skrev ju förut att jag skulle kolla efter hårfärger men så blev det inte, tar det en annan dag..var ist på new yorker och köpte tre vanliga t-shirt. Har ingen bild på dem (jag har ju sagt innan, om ni vill se bilder har ni kommit till fel blogg..jag bara paallaaar inte) ANYWAY..en är vit och har ett blommigt peace-märke på sig..jag vet det låter lite gay men det är det inte! En är blå och det står 78 eller 76 på den..minns inte vilket nummer I ALLA FALL det är inte viktigt..och sen är en grå men något mönster som jag inte ens orkar försöka beskriva..nema para ni Boga :p haha skoja..nee men det e lite konstigt oså ;p svaka vam cast om ni orkar läsa min jobbiga/tråkiga inlägg. HAJD' CAO RAJO :D


Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Najs blogg!! Har ni bra väder där du bor? hehe :D



DU! en proffsig design lockar fler besökare. jag säljer bloggdesigner för bara 150kr just nu, galet billigt! Bara som ett tips om du är intresserad! :)

2011-09-28 @ 15:28:41
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0