långheelg :D

Äntligen är dagens obaveze över och jag är äntligen hemma. Känns så skönt att komma hem runt 2 nästan varje dag..föruttom onsdagar då som är föreläsningsdagar :( Ikväll blire nog bara mys men imorn blire fest, sen på lördag vet jag inte än..men det är inte intressant, vi skiter i det just nu. Just nu är det äntligen dags för Vladica Micanovic att börja gymma..eller inte gymma då men gå på sånna här pass. Tänker börja med en prövo vecka på Fitness här i lkpg och gå på alla kampsportspass som finns. Äntligen har jag motivationen att gå igenom med det här! Skulle ju kunna gå idag i och för sig, har ju inget för mig precis..och jag haar ju hela dagen på mig :) Aja vi får se, hejdåå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0