känner för att skriva av mig lite

Hur mkt jag än inte pallar så kan jag inte sluta blogga helt och hållet. Jag älskar helt enkelt att läsa andras bloggar (inte kändisbloggar utan mest folk man känner igen, tkr det e roligt, fast ibland när jag har riktigt riktigt RIKTIGT tråkigt....går jag inte på kissies.se )...och så älskar jag att skriva om skitsaker själv:) Har precis börjat studera för er som bryr er, Arbetsterapeutsutbildningen på Hälsouniversitet LiU på Campus Norrköping. Har fastnat för yrket nu efter att ha varit på studiebesöl på Neurologen på sjukhuset här i lkpg. Det är väääldigt intressant arbete, mer intressant än vad jag trodde. Så jag kmr nog inte byta till sjukgymnast som jag ville från början. Har varit på så många studentfester och sittningar, är verkligen inte van vid så mkt fester..om ni är sånna som älskar att läsa om hur folk festar och super ner sig..you've come to the wrong place guuurl..imooorn blire iaf KALASMOTTAGNING..vilket är från 14:00 till 02:00, johnossi kmr spela..alla säger de/han är bra men jag vet inte vad de e för nåt..så jag har förväntningar ;p dem kan smd jag kommer inte vara där i tolv timmar asså..:p hoppas det blir bra, jag offrar fan min sömn för den festen, måste upp nästa dag klockan tolv. It better be good ;) 



Kommentarer
Postat av: Selma

Fick du många gratissaker med dig efter kalas eller? Fyllde hela den där tygväskan man fick med asmycket grejs hahaha! gratis är gott!

2011-09-10 @ 01:50:06
URL: http://buckys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0