tupplur i en halvtimma? Fuck that!

Hej hej:) Idag har min dag varit skit intressant, not! Va på sjukhuset från 8 till 12 ungefär och hade lite skola. Var ju skit roligt som vanligt...........anyway. Sen kom jag hem runt ett och la mig direkt på soffan för en liten kort tupplur. Fuck that! Jag sov i 4 timmar ist :) Soooo good :D När jag vakna gjorde jag fett god tacos :) Aaa jag kan faktiskt göra det, I learned today ;) hahah :p Sitter nu och kollar på Adam Live, eller kollar inte riktigt men det är på i bakgrunden. Dem intervjuade en mam i början som jag kände igen skit mkt men kunde inte komma på varifrån. Det visade sig vara nån jätte känd porrkung oså skämdes jag för mig själv XD Jag kollar inte på porr asså vet inte vart jag känner igen honom från XD säkert 9gag, damn 9gag ruined my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0