tenta tenta teeentaaaa...och en jävla utvärdering

Hej, idag har jag gjort tenta, lagat mat och ätit maten och klockan är bara tolv. Vad ska jag göra för att fylla upp resten av dagen? Not much I guess..:p Yess tenta-p är äntligen över, det var ju inte så himla stressigt egentligen, men ångestfyllt? Svar ja! Man bedöms inom fyra områden och man måste bli godkänt i minst tre för att bli godkänd i kursen, känns inte som att jag gjort så starkt ifrån mig men som sagt så hoppas jag på ett mirakel. Okej nu har jag skrivit massa neutrala saker och nu är det dags att klaga och släppa ut all aggression på bloggen. Bloggen är som min slagpåse:) Så, efter tentan skulle vi göra en utvärdering på vår egna "prestation" eller hur man nu ska säga. Asså..vafan är meningen med att man ska utvärdera sig själv? Jag ser ingen mening i det..om jag ska utvärdera mig själv, kan jag lika gärna betygsätta mig själv också istället för att läraren ska göra det. Hade gett mig en fet MVG+! Även fast jag inte förtjänar det haha :p Jag har aldrig ansträngt mig själv på en utvärdering, jag har aldrig i mitt liv varit seriös i en utvärdering. Jag ser hur alla omkring mig skriver värsta fint och läser igenom vad de skrivit och suddar och ändrar medans jag bara vill skriva JA DET HAR JAG! som svar på alla jävla frågor för det e så onööödiiiigtttt!!! Det är som de där uppgifterna i religion vi fick av Therese som hon inte ens tänkte betygsätta oss på! Det värsta är verkligen när lärarna också vill bedömma din utvärdering av dig själv, asså du måste driva! Det gjorde dem en gång på musiken i gymnasiet och så klart så blev jag inte godkänd på den. Och när man ska utvärdera hur klassmiljön är..åhhh jag älskar det..då kan man skriva allt skit om alla utan att någon vet om det..MOHAH, inte för att jag gör det asså...8-)

Okej nu känns det bättre, hejdå långt tråkigt inlägg!


Kommentarer
Postat av: hannah

haha det skumma va ju att hon inte betygsatte oss på grejerna men ändå räknades dom på nåt sätt :) sen va det ju lite tråkigt om stavfel drog ner en ett betygsnäpp. saknar berzan.



Hoppas tentan gick bra!

2011-10-20 @ 15:15:52
URL: http://ickeupptagendoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0