kärringbyxor

Hellooww, idag gick jag till nygårdskolan för att hälsa på min gamla förskola. Nästan alla mina gamla fröknar jobbade fortfarande där och det var kul att träffa dem igen, jätte kul att dem kände igen mig på en gång när jag kom in där också :D

Efteråt drog jag till ikano för att leta efter ett par kärringbyxor. Jag vet inte varför men jag har verkligen fastnad för sånna byxor. Dem är som chinos fast har ett lite mjukare tyg, nästan som kavajbyxor. Aa som kavajbyxor är det nog :) Hittade ett par på H&M för 200 kr, de är svarta och är ankellånga. Jag vet inte om det är ett ord egentligen men men .. :p Köpte också ett nytt läppstift, det är lilaaktigt och är av märket Lumene. Kostade bara 50kr på Lindex..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0