[dagens datum rubrik]

Hejsan alla :D Har tagit en liten paus från pluggandet och kollade på det nya avsnittet av How I Met Your Mother :) Idag har varit en produktiv dag, eller om man kan kalla det det..men jag har gjort vissa saker..liksom fyllt ut timmarna, fått tiden att gå osv. Hade två föreläsningar mellan 10 och 12 i Norrköping. Som vanligt bara en massa information om kommande uppgifter och tentor..efter det drog jag in till stan med guzzarna Sara och Renate. Vi letade efter lite halloween kläder (en cowboy hat behöver jag) och en klänning till Sara. Shoppingen i Norrköping är mycket bättre tkr jag, kanske för att jag är van vid alla affärer och vet exakt vad som finns här i linköping..oså har ju Norrköping en extra butik som Linköping inte har, New Yorker..as bra :) Den finns till och med i Bijeljina i BOSNIEN..ofta det inte finns i Lkpg ;p Oså verkar Norrköping ha mycket mer rea än här i stan. Det passar ju mig som är så jävla lat och snål..så kan jag bara gå och kolla snabbt bland reakläderna ifall nåt är fint så köper jag det..orkar ju inte gå igenom heeelaaaa affären för att hitta nåt, spc om det ändå har ett oresonligt pris. Liksom ett linne för 150 kr tkr jag är lite mkt..bara för ett linne liksom... Har också bokat in ett yoga-pass på SATS i Norrköping på söndag med Sara och Renate. Kommer nog bli kul :D


Jag blev också väldigt glad när jag läste kommentaren Hannah skrev på mitt förra inlägg. Hon skrev att jag skriver som jag pratar, och det tkr jag är bra hehe, för vem orkar ha Lena  i huvudet när man bloggar liksom?
Lena =Min gamla svenska lärare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0