5 Okt 2011

Bläddrade runt bland lite bloggar och kände ett behov av att skriva ett inlägg myself. So here it goes..jaa vad händer i mitt liv som är så speciellt då? Jo...inget faktiskt. Men eftersom ni redan har börjat läsa så kan jag va skriva några rader. Har börjat gymma efter två år av att säga: jag ska börja gymma. så jag är ganska stolt över mig själv :) Har gått på pass varje dag under min prövotid och det har varit skit roligt och fullt med träningsverk :) Men jag älskar det :) (kmr säkert ångra att jag sa det också..) Annars äre bara plugg plugg plugg men igår var jag faktiskt i Åtvidaberg på fältstudie på deras vårdcentral. Kan inte säga att det gav så mycket information om hur det är att vara arbetsterapeut, men vi går vidare ändå :) Vissa fick gå till rättspsyket vilket verkar skit intressant. Hoppas jag också får en chans att besöka det stället..som anställd personal...inte patient asså ;p Men nu ska jag försöka plugga vidare så jag kan bidra med något till min basgrupp imorgon :) Ska försöka att inte kolla på Vänner ;) Hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0