24 Okt 2011

Heej..jag vet inte vad ni tkr men jag börjar tycka synd om min blogg för den är så jävla tråkig. Den e typ som damm, den bara är där, helt ointressant. Grejen med mig är att jag har så fucking dåligt minne..asså..det kan hända en skit kul grej under dagen. Oså tänker jag: Aaa jag ska fan skriva om det här i bloggen det kmr bli kul. Men sen när jag kommer hem och ska skriva så blir det bara: aa det har inte hänt något spc..för jag minns inte! :S Men ska försöka hitta på mer spännande saker att skriva om...ibland skäms jag lite för jag bloggar, för det är så jävla fucking fjortis och 2006..men jag tycker ändå om att skriva oså. Har länge haft drömmar om att skriva böcker, artiklar i tidningar eller nånting sånt där journalistaktikt. Men jag har ju inte den rätta talangen så jag skriver bara allt skit i bloggen ist,så om någon skulle fråga: Vladica vrf bloggar du för? drf bloggar jag!

ANYWAY..idag vare allra första dagen på den nya kursen, människa i aktivitet. Dagen började med att jag vaknade klockan sex..vilket jag kommer göra för resten av mitt liv nu FETT KUL! *skär mig* ..nejj jag skoja bara.."lektionerna" började med en fett massa information om kursen och planering och sånt där. Sen hade vi basgruppsmöte med vår nya basgrupp och sen en föreläsning ;)

Nu sitter jag här framför datorn och hoppas att det finns cola hemma, annars dör jag för jag e såååå jääävlaaa sugeen på kall coolaaa mmmmmmm :D

ΑΩ

Kommentarer
Postat av: hannah

jag tkr att din blogg är skitbra :D du skriver som om du pratar med en så det känns typ som att träffa dig varje dag som i skolan xD :p

2011-10-24 @ 20:18:17
URL: http://ickeupptagendoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0