para..para..paradajz!

paradajz betyder tomat på serbiska ;) just so you ickejuggar fattar skämtet i rubriken..ANYWAY!

kommer inte på något viktigt att skriva..förrutom att jag måste hålla med Justin Bieber lite..NEVER SAY NEVER! Jag vet inte om jag har berättat det här förrut, men varje gång jag säger att jag ALDRIG ska göra någonting..så kommer det absolut hända 100%. Jag lovar det är sant. Let's check the facts, shall we? I nian när jag skulle välja gymnasium ville Emina gå på Berzan men jag ville ej det, och jag sa att jag aldrig kommer gå på berzan, OVER MY DEAD BODY! Vad hände? Joo..jag gick på Berzan..alla tre åren. Fact number dos..När jag skulle välja estetiska ämnen sa jag att jag över min döda kropp kommer välja musik för det är såååååå tråkigt. Vad hände? Joooo jag gick musik på estetiskt val -.- FML! Sen finns det en massa andra bevis också som jag inte kan dela med mig så öppet..men NU när den nya Twilight filmen kom ut sa jag: pssshhh jag kmr vara den enda i Sverige som inte kommer se den filmen. Och vad hände? Joo jag ska gå o se den imorn på bio. Så där har ni det..om ni säger aldrig, så kommer det hända helt säkert! Så lyder min förbannelse iaf. Men en sak är säker iaf..jag ska ALDRIIIIG gifta mig med Orlando Bloom eller Shia Labeouf! Ingen fucking chans asså...NOO WAAYY.............and now we just wait ;)

Jag vet att rubriken inte har något med texten att göra så låt mig förklara: jag lyssnar just nu på Paradise - Coldplay. Grymt bra låt asså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0