OMG TWILIGHT IS SOO FUCKING AWESOOMMEEE ^^

Naee den var inte så bra att den förtjänar en fjortisrubrik..men den va faktiskt ganska bra. För er som e här för första gången o inte orkar läsa mina tidigare inlägg..för att göra en lång historia kort: jag såg den nya Twilight filmen på bio. Eftersom dem tidigare filmerna bara har varit dåligare och dåligare så ville jag egentligen inte se den här..men aa jag såg den ändå tyvärr. Den här var faktiskt ganska bra måste jag säga ;) Förrutom att Kirsten Stewart är en så jävla tråkig skådespelerska det är inte ens sant. Asså hon ser verkligen förstoppad ut hela tiden..det är det enda jag har att klaga nu. Men nu när hon har fött ett barn och blivit en vampyr kanske hon visar mer känslor..aja vi får väll se.


Please Kirsten, control your emotions!!


Kommentarer
Postat av: hannah

HAHAHAHAHA

2011-11-21 @ 22:50:27
URL: http://ickeupptagendoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0