I'm never drinking again!

Fan dagen började så jävla dåligt idag, kan inte ens beskriva vilket dåligt humör jag är på just nu. Missade bussen och nästan tåget också med några sekunder bara. Måste skriva en note till mig sj; Vladica..drick inte en hel stor cola på mcdonalds mer..min mage sprack efter det asså. Var bara 2 timmar i skolan idag..känns så jävla onödigt att jag sprang som en jude till både bussen och tåget imorse. Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu..ska se på A Very Potter Sequal igen och efter den ska jag se HP7 del 2 eftersom jag bara har sett den i cam-kvalité vilket suger bajskorv. Ska dra mig nu..hejdåå :)


tråååååkigt

omg jag ser naken ut..jag har faktiskt en tubtop på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0