Did you get my text? - Well you didn't text me back

Hejj allihopa, nu när jag är på bra humör igen tänkte jag uppdatera min blogg med lite random skit text :p Förra veckan fick jag veta att jag fick IG på HEL-tentan, men nu har jag kommit över det eftersom 36% av alla som gjorde tentan denna termin failade..så jag känner mig liksom inte helt sämst på ett speciellt sätt..utan mer sämst i grupp :) I ett kollektiv..if you will ;) I fredags var jag ute på krogen med Ajla och firade hennes födelsedag, träffade lite folk oså hade en trevlig kväll på stan helt enkelt..hmm let's see vad kan jag skriva om mer? Det som gjorde mig extra glad idag, what made my day actually..var en liten teater jag såg på youtube. Jag tror att den är från 2008 så den är lite gammal och jag känner mig som slowpoke för jag upptäckte den idag. Den heter A Very Potter Sequal och är en parodi på Harry Potter :) Ni måste klicka på länken och se den den e skiiit rolig! Skönaste personen var lätt Joe Walker som spelar Umbridge..fan he really made my day :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0