16 Nov 2011

Sitter just nu o lyssnar på skön juggemusik, vi har tyvärr inget gott att äta hemma, förrutom Digestive. Det är ingen sötsak! Jag accepterar det inte! Okej det räcker med bullshit nu. Idag var jag på en förskola för att skriva min vetenskapliga rapport. Barnen var så himla söta och alla ville att jag skulle sitta bredvid dem haha. Oså kalla dem mig fröööken fröökeen! Fast jag typ bara satt där haha :p Det var kul att leka med dem också, fick inte damp eller nåt. Jag tror jag tolererar barn lättare än vuxna..för om ett barn inte kan eller förstår något eller är jobbiga. Då kan man förstå att dem bara är barn dem vet inte bättre. Men när en vuxen beter sig som en jävla idiot..då vill man bara slå till dem, i ansiktet, med en stol. Så nu tror jag jag vet ungefär vad jag ska inrikta mig i sedan i arbetslivet.

Föresten så visade jag en bild från 9gag till en kille för någon dag sen. Han dog av garv o så kollade han vidare på hemsidan, han sa att det var roligt o skulle kolla lite oftare. Han tror säkert jag gjorde en "snäll" sak som visade honom 9gag men han har ingen aning att jag tog hans själ!! Mohhahahaha. Måste få över fler på the dark side (6)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0