11 Nov 2011

Nämej Helooww..idag är det 11/11/11, det magiska datumet. Vet inte hur magiskt det är egentligen, det betyder nog ingenting det är bara ett coolt datum tkr jag. Tänk dig dem som föds idag, deras personnummer blir ju 111111, o tänk dig om en av dem får typ 1111 som fyra sista siffror. ;p Det kanske är Messias..:O:O:O:O:O Hhaha skojja..men det är säkert några stackars människor som letar efter "fakta" i bibeln och koranen och toran för att se vafan 111111 betyder.

De hade till och med pyntat i bussen jag åkte med i morse dagen i ära..eller jag kan bara gissa att det var för idag. Finns ju ingen annan anledning..eller??

Förresten när är Fars Dag? Har det redan varit..jag tror det..men jag köpte ändå en present till min farsa. Han blir nog glad..han blir glad för allt. Förrutom när jag kör bil för då dampar han på mig bara...

Idag fyller också Renate år och ikv ska jag dra till Nkpg och fira hennes 20 års dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0